4. okt. 2013

Weekend

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Her er mit outfit fra i går! :) Chill slaskebukser, som også er mine tag-hjem-fra-byen-uden-at-blive-voldtaget-bukser, som min mor går meget op i at jeg har med når jeg netop skal i byen, men det er jo også sygt rart at hoppe i dem fordi de er varme og ekstremt bløde, men selvfølgelig også rart at vide at min "ikke er lige så tiltrækkende" i lumre mænds øjne, hvis I forstår hvad jeg mener.. :)
Så kan I også lige se mit forholdsvist nye hår, med afblegede spidser. Ombre som det hedder i de smarte kredse.. Lavede det med Ditte i sommerferien hvor det egentlig var meningen at jeg endelig(!) skulle have lilla spidser, som jeg jo har snakket om i, hvad?, 2 år eller sådan noget, lavede i hvert fald dette indlæg om emnet, hvis I vil se lidt fin inspiration :) Men venter med det, fordi jeg blev helt vild med håret som det er nu!
I aften har jeg en  pizza/film/slik-date med Pernille og Camilla, i morgen skal jeg ses med Silke og på søndag skal jeg chille hjemme hos Lenna, i hendes eget kollegieværelse! Og så skal jeg selvfølgelig også lave nogle lektier og forberede mig på min SRP, som er er stor opgave man skriver i 3.g, til jer der ikke ved hvad det er :)
Nu tror jeg at jeg vil sætte mig til at sy lidt!
Hav en fantastisk weekend derude!

Ingen kommentarer: