20. okt. 2013

Accessories & candy

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Puha, holder lige han kun halvt velfortjent pause fra mine alt for mange afleveringer. Synes lige I skulle se mine fine fine armbånd. De er genbrug, og matcher hinanden, samt det jeg viste jer her, utrolig godt, synes jeg. Det store med den blå sten-ting har jeg "arvet" fra min mormor, det mellemtykke med små prikker har jeg fået af Camilla, da hendes mor ikke vil have det længere og det lille tynde takkede har I jo faktisk allerede set, i det link jeg lige har linket til. I baggrunden ser I btw mine "nye" headphones fr Urban Ears, som jeg endlig fik til min 18 års familie fødselsdag. Jaa! :)
Så er jeg også sådan en type, der elsker billeder af ting som ikke alle måske synes er objekter til fotografering. Såsom disse fine slikkepinde fra Søstrene Grenes. Hihi. Hvad synes I, ser I også billeder i ting man normalt ikke tager billeder af? :)

Ingen kommentarer: