9. aug. 2012

Så kom storken endelig med min baby!

Image Hosted by ImageShack.us
Jaaa, så fik jeg min fine iPhone igår, nærmest lige inden jeg skulle ud af døren og hen til Pernille (indlægget igår var planlagt). Var postbuddet kommet en halv time senere havde jeg ikke kunnet tage imod den. Luckey me, følte jeg lidt! ;) Nåmen, efter lidt rod og irritation fandt jeg endelig ud af hvordan man kunne få app's, og nu har jeg fx, som I kan se, Instragram, og så kunne det da være lidt fun hvis I gad følge mig. Eller i hvert fald tjekke mig og mine til tider random shots ud; gunillazk hedder jeg. Føler lidt jeg allerede har dræbt instagram idag, må lige tage en slapper, selvom det er svært når man er så glad, hehe! ;)
Nåeh, det var vist en lille sludder for en sladder om min dejlige baby iPhone.. Og I må lige bære over med endnu et indlæg om covers som jeg har planer om i hvert fald, hæhæ. Vi skrives :)

Ingen kommentarer: