17. jun. 2012

Smånyt

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Lidt gaver og lidt selvkøbt.. :)
Byttede kaninskjorten her (fra pigerne) til shorts'ne, som jeg virkelig elsker. Har jo udviklet lidt af en shorts mani her det sidste års tid.. Øreringene fik jeg af min moster samt at "gavekort" til at jeg skal ses med hende og spise frokost og derefter hente mine fætre. Glæder mig! Solbrillekæden købte jeg selv her for et par uger siden. Har brugt aalllt for mange penge her på det sidste. Ups.. Skal jo både spare sammen til iPhone og kunne snolde i sommerferien! Må virkelig tage mig sammen. Har også købt den F.L.O.T.T.E.S.T.E kjole ever (!), elsker den mere og mere for hver dag der går. Så I får den først at se når det kan blive "in action", andet fortjener den ikke at blive vist frem i ;)

Ingen kommentarer: