30. maj 2012

Inspiration

Tænkte at jeg lige ville vise nogle inspirerende billeder, nu hvor jeg ikke selv er så inspirerende ;)
Vi har ingen eksamener i år, men nogle årsprøver, så dem bruger jeg min tid på nu - selvom det her er en overspringshandling derfra.. ;) Så har kun tid til at reblogge på min tumblr, som I selvfølgelig er meget velkomne til at tjekke ud hvis I savner lidt inspiration.
Hahah, det var lige meget ævl om inspiration.. Enjoy! :)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Sources:
1) Victoria Törnegren, 2+3) tumblr, 4) Tattoologist, 5) ?, 6+7) tumblr, 8) Stine Mo, 9) Song of Style, 10) Tattoologist

Ingen kommentarer: