12. jan. 2012

inspired by....

Image Hosted by</p><p style=
weheartit
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Første billede inspirerede mig til dette outfit, som jeg havde på for en uges tid siden. Pernille var en sød fotograf ude foran skolens mur, inden vi tog hjem ;) Skoene er forresten nye og fra Spanien, og der er for i, smart!
Har (som altid... tsk) nogle flere outfits at vise jer, men knap så meget tid.. :)
Lige nu burde jeg søge lidt på noget opvarmning vi skal fremvise i idræt, så skal jeg (apropos) lave nogle "ski øvelser", da jeg i uge 8 skal med miin mor på skiferie til et sted i Frankrig!! Har aldrig været i Frankrig før!! Udover alt det fysiske så ærgre jeg mig over at byttedatoen for julegaver er overskredet, men glæder mig over at det er fredag i morgen. Og så stener jeg facebook og blogs og hører musik. I weekenden skal jeg kigge på/ have en ny seng, så jeg skal forresten også surfe lidt på nogle gode senge. Det skal være en halvandenmands, hell yeah!
Ka' I ha det! Kys!

4 kommentarer:

Guggen sagde ...

Hey you. Har lige læst et par indlæg af din blog, den er rigtig god. Kig forbi min http://lovethalife-annafeijoo.blogspot.com/ og bliv eventuelt fast læser. Det ville jeg blive glad for :)

Anna....

Gunilla sagde ...

Hey you selv, mange tak, det varmer at høre :)

Amalie og Victoria sagde ...

Hvor er det en fed stil du har. Hvor er dt trøjen er købt! Jeg sad lige at læste lidt på facebook, da jeg faldt over denne "Vi unge" status. & der fant jeg din blog! Det er jeg da enormt glad for! Du har en ny læser!

Kig forbi:
http://smilduerpaa.blogspot.com/

Gunilla sagde ...

Jamen tusind tak, det er jeg da glad for at høre! :) Trøjen er "desværre" vintage, så den kan jeg ikke hjælpe dig med ;)