28. jan. 2012

et lidt gammelt dagens

PWcyV6 on Make A Gif, Animated Gifs
Ok, det er vist ikke den bedste kvali, men til gengæld bliver gif'en så stor som jeg vil have den :)
Hader mit ansigt på billedet uden sweater, men elsker mit outfit. Ku godt gentage det en eller anden anden gang ;)
T-shirten fandt jeg i tøjbytteren! Fund, simplethen! Elsker den.
Har nu endelig fået mit mit spejlrefleks til reparation og fået det hentet tilbage igen, nu med nyt objektiv. Åh, jeg elsker det, og der vil I også komme til, for så fremover bliver billederne jo meget bedre kvali!! Skal selvfølgelig lige sætte mig ind i det igen, har glemt alt, så bruger Auto-funktionen indtil videre. Men det er jo også fint nok :)
Igår var jeg til (tidlig) fastelavnsfest på mit gym, og det var en super fest efter min mening! Tog Dina med hjem og vågnede kl. 05.15 fordi hun skulle på arbejde. Pyh, godt det ikke var mig, jeg ku bare gå i seng igen da hun var taget afsted. Hun lavede det flotteste ansigtmaling på sig selv som skelet. Ku godt tænke mig at vise jer det (som så meget andet ;) ), men hun er jo sjældent for billeder på nettet ;)
Overvejer lidt om jeg skal se det sidste MGP, men det bliver nok ikke til noget
Hep!

4 kommentarer:

Quyen sagde ...

Hvor er bukserne fra? elsker farven. :D

Gunilla sagde ...

H&M, 180 kr ! :D Ja det gør jeg virkelig også ;)

Camilla sagde ...

Hvordan laver man sådan et gif-billede? Må sige, at jeg synes det ser rigtig godt ud med sådan et blinkende skift. thumbs up!

Camilla / www.NativePassion.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Hej Camilla :)
Jeg havde selv længe gerne villet lave dem og søgte så på google og tog det første det bedste: http://makeagif.com/ ;)
Og jo tak, elsker det også selv ;)