14. dec. 2011

viiildt vildt

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Har lige et par ting at fortælle jer, og et gammelt outfit at vise jer! ;)
På tirsdag rejser jeg til Spanien med min mor, stedfar og lillesøster, og vi skal holde jul dernede. Årh, jeg glæder mig!
En anden, og lidt underlig og ret vild ting er, at jeg har vundet Danske WebChicks Award 2011 som Årets blogger babe! Hvad siger I så? :D
Der er så en lidt underlig historie bag!... Opdagede det først i søndags, fordi jeg (indrømmet..) sjældent tjekker mail. Awarden blev nemlig holdt i starten af november... æhæhæ. Fik en mail om at jeg havde vundet og at de havde en præmie og et diplom til mig. Var nødt til at skrive tilbage, at jeg ikke engang vidste at jeg var nomineret, så det undrede mig, plus at jeg ikke kendte sitet i forvejen. Har så fået at vide at deres gennemsnitsbesøgende er i 20'erne. fortæller måske lidt om det, men det er jo bare endnu mere sejt, at jeg så har vundet, hvis jeg selv skal sige det ;) Så efter lidt frem og tilbage-skrivning sendte jeg min adresse, og nu venter jeg i spænding på en pakke! ;)
Dog er det ret underligt at de skriver "...kærestens krøllede skjorte..." Jeg har jo ingen kæreste...?
Nåh, skal på arbejde om lidt, og skal til Black & White Sensation julefest på gym imorgen!!!! YAAAYY ferie og fest er bare bedst :P

Ingen kommentarer: