31. dec. 2011

HAPPIIII NU-YIIIIIR

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Rigtig godt nytår, kære læsere!
Dette indlæg er planlagt, selvom I nok ikke tjekker ind idag, kan jeg nu meget godt lide at det udkommer her på selve dagen ;)
Bare lidt inspiration. Nu, når indlægget udkommer, er jeg sikkert ude at købe stjernekastere og opblandingssodavand og pynt, og ellers skal jeg gøre lidt rent ovre hos min mor, hvor jeg har huset for mig selv, sammen med Pernille og Dina og måske nogle af deres veninder også :) Det skal nok blive stille og roligt knald på ;)
Hyg jer, og jeg skal nok sørger for et outfitbillede;) !

2 kommentarer:

Friller sagde ...

Rigtigt fine sko :)
-Freja
//frillersworld.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Jah elsker dem også, gid de var mine! ;)