15. okt. 2011

Lørdagshygge

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

For en uge siden var jeg jo i "byen" med de fleste piger jeg var i praktik med på Aller Media i foråret. Vi mødtes i København, hvor vi tog hjem til Katrine for at lave lækker mexicansk mad. Senere tog vi i biffen og så "Abduction". Good film, selvom den nogen gange var lidt for indviklet til min hjerne ;) Efter filmen tog nogle af tøserne hjem og fire af os slentrede derefter rundt i nattens Strøget. Vi snakkede om at gå i byen, men orkede alligevel ikke og gik så på café midt om natten. Hygge. Tog af pigerne, Melanie og Kristina, tog med mig hjem og sov, da de bor hhv. på Fyn og i Jylland. Minder mig om at jeg stadig skal sende Kristina hendes læderjakke, som hun glemte :)
Det var hyggeligt at ses med dem igen, og noget jeg gerne vil igen!

Idag er jeg hos mine "stedbedsteforældre" og hygger med Silke og de andre. Plus jeg har købt mig et par lækre wedges fra Vagabond. Er også ved at lave blå bog til 9.I (JA vi er langsomme), men den er vist snart færdig.
Hyg jer i ferien, håber at kigge ind i løbet af ugen, men nu må vi se, har en million planer, synes jeg. Pyh ;)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Fed blog du har! :) Det ville være fedt hvis du gad kigge forbi min også!
http://freakinheels.blogspot.com/

Marie sagde ...

Super fin blog du har! :-) Jeg er hermed fastlæser, og håber også at du vil kigge forbi min blog, og evt. blive fastlæser. :-)

Kh Marie www.mariemacaron.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Tusind tak tøser, dejligt at høre :)