27. aug. 2011

Pierce me. Or... + parteey

Nå. Lavede det her indlæg i går, men blev afbrudt af Partilederrunden på DR1. Det er jo vigtigt, nu hvor jeg går på samfundfaglig studieretning. :) Yay, har også lige fundet ud af at jeg skal til fest i aften, da Xenia fra min gamle klasse fylder 16 i dag.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Sources: 1) via fucktherules, 2+3) One og each

Aarh, endelig weekend!! SÅ tiltrængt, selvom det alligevellet ikke føles som fredag.. Gik hjem og direkte i seng. Og så lå jeg ellers og læste Woman. Selvom det var bragende godt vejr udenfor...
Her er lidt flere inspirationsbilleder med pæne næsepiercinger. Er stadig lidt i tvivl. Skrev jo hele historien her. Der er stadig noget der holder mig tilbage. Suk.. ;)
Arj GUD, hvor jeg dog bare ELSKER min klasse. De er så sjove og søde. Nå. Sku' bare ud med det! :)
Go weekend, derude!

Ingen kommentarer: