10. aug. 2011

Oh Land - White Nights


Så lige på facebook, at musikvideoen til Oh Lands White nights er blevet udgivet. Den er så fin!
Det elsker jeg ved den:
- Oh Lands uforudsigelige dans. Sådan var det også til koncerten. Cool.
- Kostumerne
- Smykkerne, makeuppen
- At man kan kende hende i videoen, på den måde, at der flere gange optræder glimmer, og at der er indbalndet noget ballet (-lignende), som begge er ting jeg synes kendetegner Oh Land. Det ved jeg dog også kun fordi jeg har læst 2-3 interviews med hende, hvor der står at hun som teenager måtte opgive ballet-drømmen. Og at hun kan finde på at smøre klister(?) ud i hele ansigtet og så dyppe hovedet i glimmer! Hihi.
- Sangen i sig selv

---

Pyh, så er det imorgen, det sker. Den store dag! Første skoledag. Et helt nyt sted!! Wow.. Har heldigvis en date (også kaldet Amanda) at følges med. Hun går (gik!) i min parallelklasse, og nu skal vi gå i klasse sammen. Spændende. Har også fundet min klasse på lectio.dk, og har forsøgt aat stalke dem på facebook, hehe...

Ingen kommentarer: