22. jul. 2011

Greek

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Jojo, den er go' nok, det er runde spillekort! ;)Image Hosted by ImageShack.us
♥ iPod I luv U ♥Image Hosted by ImageShack.us

Så rejser vi sgu til Grækenland i morgen. De er ret underligt at pakke sommertøj i det her våde vejr. Det er hele tiden som om, der mangler noget. Mææn, det skulle blive pragtfuldt vejr dernede, så pakker så lidt som muligt :)
På billederne er noget af det "underholdning" og andre små nødvendingheder, jeg skal have med! Bl.a. min dejlige og MEGET SAVNEDE iPod!!!!! Fandt den her tidligere idag. Den har bare været "væk" i månedsvis! Nøj, hvor er jeg lykkelig over at have den tilbage! Sprang ærlig talt rundt, da jeg fandt den! SÅ glad! :) Så nytter det endelig noget at have fået en masse lækre cd'er og et par hørebøffer i fødselsdags gaver (gud - har stadig ikke vist jer mine gaver... nu ser I da i hvert fald hørebøfferne, hehe).

Om en uges tid blogger jeg nok, selvom jeg jo også snart skal starte i gymnasie og derfor sikkert få styr på en del ting :)
Hyg jer så længe! ;)

8 kommentarer:

Quyen sagde ...

Årh lækkert. God tur!

Gunilla sagde ...

Hehe jah! Takker :)

Themoneypurse sagde ...

Haha er vild med at solbrillerne ligger på bladet :-)

Gunilla sagde ...

Hæhæ B-)

Marie My sagde ...

heldige dig! Så slipper du for det danske sommervejr, imens vi andre bare skal side herhjemme i regnvejret!

knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

Camilla sagde ...

Jeg har tagget dig i en blog award, tjek den ud på min blog og lav den evt. :D

Gunilla sagde ...

Hehe jo tak, og dejligt at komme hjem igen til lækkert dansk sommervejr ;p

Gunilla sagde ...

[Ovenstående kommentar til Marie My]
Camilla: Nice, det må jeg jo hellere gøre så ;) Fedt, tak! :)