16. maj 2011

Slut maj

Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

I slutningen af maj sker der en masse, for det meste, fede ting!
Det er i slutningen af maj, at jeg får meget mere at vide om gymnasiet og om jeg er optaget i den linje jeg har ønsket osv. Exiting! ;D
"Ultimo maj vil du modtage flere oplysninger om din skolestart på Høje Taastrup Gymnasium," var mere præcist hvad jeg fik at vide i brevet derfra. Dét ord havde jeg sgu aldrig hørt før :P
Nåh. Derudover har vi jo sidste (rigtige!) skoledag den 27., og jeg har nææsten fundet ud af hvad jeg skal have på ;) Til festen altså. Mit kostume er langt fra klart, men ved da hvad jeg skal være;) det hører/ser I mere til senere. Med garanti ;)
Den 28. skal jeg så til Oh Land koncert med søde Michelle!
Jep, den er god nok! Det skal vi sgu! Yaaaayyyy!!!!! ;P
Sidst, og på sjovhedsplanen mindst, er der fysik/kemi eksamener den 30.-31.... såh det lidt trist, kedelig afslutning på en lækker weekend, haha. Og nåh ja, så har min lærer været så flink at bruge noget af sin søndag på os til en spørge time;) hvem sagde sidste chance?

Ingen kommentarer: