23. maj 2011

Hint #1 - kostume for sidste skoledag

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Uh, glæder mig til at vise jer mit kostume for på fredag! ;) Meeen, I skal lige have lov at tænke over det noget tid endnu. Det blir' nemmere og nemmere, kan jeg sige. For ja, jeg har nogle flere hint's 4 U :)
Oog, kan altså godt forstå hvis det ikk gir mening det her. Men det skal det nok komme til;) I er velkomne til at gætte alligevel ;)

PhotobucketPhotobucket
Og nåh ja, fik min billet til på lørdag idag, det var nemlig Michelle der havde bestilt dem, og vi havde ikke fået "byttet" dem endnu. Wuuhh, glæder mig!

2 kommentarer:

Maja sagde ...

hm, jeg kan ikke lige gætte hvad du skal være - endnu!, men de der sko, de er ret flotte, hvor er de fra? :)

Gunilla sagde ...

Hehe det helt okay ;) Tak, elsker og mine sko. De er fra Bianco! Havde faktisk også tænkt mig at lave et indlæg kun om dem, men nu må vi se;)