31. maj 2011

7 og hår

Photobucket
Jaja, ved godt jeg "lover" jer det ene og det andet, i form af fødselsdagsgaver og sidsteskoledag, men det skal også nok komme. I promise. ;) Men lige nu vil jeg bare lige vise jer det her billede af min "op-piftning" af en knold, som jeg ikke havde pillet ud i 3 dage ;)
Og ja, mest af alt vil jeg lige fortælle om min livssituation lige nu, kan man vel kalde det.. :)
Har jo læseferie nu, det har jeg ikk prøvet før - og fik sgu 7 i fysik idag!!!! Lidt viiildt, synes jeg :P
Imorgen er det sommer, og øj hvor er det dejligt, maj's vejr har slet ikk været som det plejer. Jaaah!
Idag har jeg udover at have været til fysik/kemiprøve været ude at løbe, og har nu planer om at være lidt mere ude i det dejlige vejr og så skal jeg vist også lave noget mere på klassens blå bog. Måske skal jeg også med farmor ind til KBH og ha' en af mine gaver, som var udsolgt da hun skulle købe den. Kan da lige som en sidebemærkning nævne, at den er fra Line & Jo ;) Men ved ikk om vi når det idag...
Nåh,d et var vist mit liv lige pt. Og jah, udover alt dette så syntes jeg bare dagene flyder ud i en... Det er lidt mærkeligt. Har også sommerferie for arbejdet nu, så nu er det endnu nemmere at blande rundt på dem ;)
Nå, ikke mere snak fra mig. Nyd vejret og læseferien, jer der har :)

4 kommentarer:

L sagde ...

Glæder mig til at se billeder af Lady Gaga kostumet! :D

www.leilaswonderland.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Glæder mig til at vise dem ;)

Sofie Lindvall sagde ...

Fin blog du har dig! :)
/Sofie
www.soedesofieskriver.blogspot.com
www.sofieskriverhistorier.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Tak du :)