22. apr. 2011

I ☼ THE WEATHER

I dag har jeg ligget ude i solen i laaaaang tid. Mmmmnnnhhh det var dejligt! Det er helt fantastisk at solen det endelig er så lækkert vejr! ♥♥
Igår stod den på lidt påskefrokost + familiehygge hos bonus-bedsterne og i morgen står den udover lektier (og sol!?) også på påskefrokost, denne gang hos min farmor
Uuh jeg har snart fødselsdag, men puuh, det er også MEGET snart tid til alle mulige (kedelige) afgangsprøver, som jeg ikke kan tage mig sammen til at få læst op til (endnu?)... pyh..
Her er lidt fine (og lidt skæve) inspirations billeder, jeg syntes I skulle ta et kig på ;)

Fortsat (håber jeg da?) go' påskeferie i det lækre luksus vejr! :D
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Credits to: weheartit, via. mikkeline ludvigsen (den ene blogger jeg mødte i praktik på Aller), Irina Werning via. echoesbysol, emmamartiny, via. melbebyiluvfashion (den anden blogger jeg mødte i praktik på Aller)

Ingen kommentarer: