27. apr. 2011

Dear Diella, please be mine!

Photobucket
Velkommen tilbage fra ferien, skulle jeg måske sige ;) Har I nydt den? (dumt spm.) Jeg har! :D
Nåh, nu til sagen..
Gud, hvor er jeg bare forelsker i disse sko-sandaler-ting, de er virkelig perfekte!
Meen, jeg har et såkaldt shoppestop, selvom jeg ikke vil kalde det det, men det er en anden sag. Så det smarte er jo, at jeg har fødselsdag om meget snart, nærmere betegnet, om 12 dage, wuhuw ;D
Så ja, jeg skriver dem self på min ønskeliste. Uuh jeh glæder mig, selvom jeg ikke rigtig har til til at tænke over den slags lige nu, da der jo, som (nogen) bekendt meget snart er afgangsprøver... Pyyh... Dem gider vi ikke tænke på! Men sagen er jo, at det er jeg nødt til. Oven i det syntes jeg også bare at jeg har 1000 andre ting jeg også skal... Men ikke mere brok fra mig af, det skal nok gå ;) Hej!

Ingen kommentarer: