9. apr. 2011

beer is the answer...

Photobucket
Quyens Beer-billede og billede af mig + fødselaren hvis arm jeg (og alle andre) skrev på. Og Lenna :D

Er døøøødtræt, og orker ikke engang gå i seng? tjosset, jo! ;)
Nå, men så var det jo, at min pc stadig var tændt, og så måtte jeg lige tjekke kommentarer her og på facebook og bare tjekke de sædvanlige blogs ud - selvom jeg burde sove.
Fir en lidt (som i en lille-bitte-mini-mikroskopisk smule) champagne hos min farmor, bare for at jeg kunne sove godt. Haha.
Det mindede mig så om Quyens billede af et fedt skilt - og en fest jeg var til i januar -også kaldet den fest jeg sidst var til :D - er ikke den store fester, endnu, for har sgu lyst;)
Overvejer også hvordan jeg skal holde min 16 års ... det går jo lige ind over afgangprøverne, såh, ved ikke om det overhoved sker omkring min fødsalsdag. Men noget sker der bestemt! ;D
Og forresten - hvis I ligesom mig gerne vil have en bred blog og ikke ved hvordan man gør (og hvor nemt det faktisk er), så her søde Rikke lavet en guide HER, efter jeg (ved hjælp af Michelle Marie - indviklet skal det være;) ) hjalp hende;) Tjek den ud!
Godnat cyberspace! Sleep well ladies!

PS: wow, troede bare jeg skulle skrive et par linjer. Men så kender vi Gunilla! ;D

Ingen kommentarer: