13. mar. 2011

..og så til en (mere) almindelig uge..

Photobucket
Vandt parfumen og øjenskyggerne i en lille konkurrence-ting en af dagene :D

Imorgen er det sørme mandag igen, og en ny uge starter! Bla, bla, bla, ikkos'?
Men der skal nok liige gå et par dage før jeg sådan rigtig vænner mig til normal skolegang, for har jo været en hel uge i praktik, og ugen før forrige uge (forvirret?) var det ferie, så er slet ikke tunet ind på det der skole noget endnu;)
Imorgen skal jeg også lige ha' fat i min projekt-gruppe og høre hvad vi egentlig talt har fået i karakter?...
Idag har jeg læst blade fra den kæmpe bunke vi fik med fra Aller (dog er mange af dem ældre udgaver af Billedebladet, Se og Hør og andre blade jeg aldrig læser....) og så har ellers hygget lidt rundt, ordnet lidt feriepenge med min far, ryddet op, forsøgt at lave lektier, men fundet ud af at bøgerne var ovre hos min mor - hvorfor så lave dem nu? - og den slags ting :)
Og nu - vil jeg spise lidt chokolade og enten se en film eller, som jeg nok ender med, læse et par blogs eller maange :)

Her er lige lidt billeder fra nogel af dagene i ugen, de fleste i mobilkvali!
Photobucket
de første par blade :) - husk, det kun er en brøkdel af hvad jeg har nu ;)
Photobucket
Fik seje post-it's af journalisten jeg var sammen med ;D
Photobucket
Og en blok til notater + kuglepen, haha
Photobucket
Aller ligger et stenkast fra Fisketorvet!!!
Photobucket
forståeligt at jeg tilbragte et pat timer der et par dage, ikk? :)
Photobucket
De tegner sørme på vægene, dem hos Familie Journalen... :D

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hyggelig blog! :-)

Joy,
www.taenketankogtanketorsk.blogspot.com

NIKOLINE sagde ...

Ej hvor sjovt :) Lyder til du har været i praktik et fedt sted..

// www.hellonikoline.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Joy: jamen tak;)

Nikoline: Hehe, det var det skam også! :)