18. mar. 2011

.. og det var den sommer dér!?...

.. og det var det tørklæde dér - mit elskede, bløde, farverige yndlings strik tørklæde ♥♥
Jah, jeg ved godt det er marts nu (selvom det er svært af se..), og i realiteten "kun" forår, men altså. Efter SÅ meget vintervejr er sommer højt på ønskelisten ;)
MEN, tilbage det det omtalte tørklæde:
Photobucket
Snakkede for længe siden om, at jeg havde genfundet glæden ved dette tørklæde, og det kom sig af, at jeg - for en gangs skyld- havde en mindre tøjkrise bestående af et halvkedeligt sort-hvidt outfit.. Så rodede bunden af skabet for at finde et spændende tørklæde, og ja, så fandt jeg sørme det her lækre af slagsen! Lækkert, har næsten brugt det hver dag siden :D
Sammen med tørklædet tog jeg også den fine kysse-halskæde på ;)

Aah endelig weekend! Ha' lige en go' én! ;)

Ingen kommentarer: