28. feb. 2011

Blooow-blo-blo-blo-blo-blo-oow

^^typisk Kesha det der ^^ hehe

Er kommet hjem fra skiferien og har kun været to (!) timer i skole idag, fordi jeg fik lov at sove længe idag, da vi kom seent hjem igår og så var de to sidste timer aflyst, lækkert :)
Men jeg kan alligevel ikke komme igang med lektierne, som bare føles så meget mindre vigtige end så meget andet nu, måske fordi alt det uddannelses tingeltangel er sendt afsted og vores standpunktskaraktere er givet osv? Men i hvert fald ligger de og venter (...) og imens snublede jeg lige over denne video, så må være forholdsvis ny fra Ke$ha. Hehe, det er så typisk hende synes jeg, det med at en mand har bh på og snaveri med heste/enhjørninger. Mens hun samtidig er den sexede, så er der jo noget barnligt over regnbuelys og superhelte-trækkende, som videoen har :) Men det er og blir sejt, syns jeg ;)

Nåh, nu SKAL jeg vist igang med det kristendom/religion og historie... Hmpf!

Ingen kommentarer: