25. dec. 2010

Juleoutfittet

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Gættede I så rigtigt? ;D

Min jule aften igår var da rigtig hyggelig, omend jeg ikke var det største julehumør! :D Jeg var ikke rigtig i julehumør over hoved, men jeg har ligesom heller ikke rigtig haft tid til komme i julehumør, syntes jeg! :) Men det var jo hyggeligt alligevel;) Ok, nu gentog jeg vist lige mig selv rimelig meget dér :P
Men ja, det her var hvad jeg havde på, og faktisk også har på. Har læænge haft lyst til at have denne H&M-leo-buksedragt på, men det hat jo været aalt for koldt her for tiden, men så passede juleaften jo fint:) Den korte sweater er ny og fra New Yorker, tror den var på udsalg :)
Mit hår var flettet og glattet, så det så lidt længere ud. Elsker at glatte mit hår, men holder lidt igen, da det jo både er dårligt får håret (selvom jeg bruger varme beskyttende) og fordi det også er pænt ikke-glattet :)
Og hvad siger I så til mine jule-negle, hva? :) Bolche-stokke på guld og sølv - kunne ikke bestemme mig;) Og på ringefingrene er der to bolche-stokke, så de danner et hjerte. Eller, det skulle det i hvert fald, ved ikke om det ligner? ;)
Men det var i hvert fald sådan de blev, og har husket at putte endnu et lag overlak på!
I får lige mine gaver at se snart;)

Og - et forsinket glædelig jul, kære læsere!! og MANGE TAK fordi I er så søde at læse med! ♥♥

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

awh your hair is so cute!
I love your nails! :)
happy holidays!
stop by sometime, xx natalie
http://lavagabonddame.blogspot.com/

Gunilla sagde ...

Oh thank you so much:) For both:P
Already knows your blog xx)