21. dec. 2010

Highstreet lightnin'

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Hehe, jah, syntes lige mit outfit her skulle døbes "highsreet lightnin'", da det er lyst og vest ret "highstreet", altså fra de typiske butikker ;)
Den rosa cardigan er helt ny, købte den igår på Strøget i Bik Bok, da jeg var med klassen først på Malmø og derefter tog nogle af os tøser så liige på Strøget bagefter;) Købte også en masse andre ting + et par gaver ;)
Idag har jeg så igen været på Strøget med Lenna, dog kun i en eneste butik i en sidegade - og så tog vi lige i Rødovre Centret i endnu én butik, for at bytte et par støvletter jeg havde fået i julegave af min mor + stedfar... Mærkeligt allerede at have byttet en julegave inden det overhoved er jul, men vi holdt lidt "juleaften" i søndags hos min mormor og morfar (med moster++) da min mor og stedar tager til Berlin idag, og min mormor og morfor også rejser til London snart :)
Nå, men byttede så støvletterne til de her lækre støvler fra Vagabond. Havde egentlig ønsket mig nogle der mindede om fra en anden butik, men kunne pludselig bedre lide de her! :)

Ingen kommentarer: