27. nov. 2010

Wedge looove ♥

Warning! : billedeoverload :D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ka' ikk få nok ;D
Skal bare liige her lidt her hjemme.. Men altså, jeg er jo heller ikke spasser til høje hæle, men hvis jeg får smerter i ryggen eller lænden eller andre steder pga dem, så er det wups tilbage til Føtex, du! Ifølge min mor -> ellers måtte jeg ikke købe dem. suk. :)PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

5 kommentarer:

Mie sagde ...

Hvor er de flotte!
Fed blog, er da fast læser!:) Håber du vil tage et kig forbi min: mieshverdag.blogspot.com

Anonym sagde ...

De er da super flotte! Hvad kostede de?

Gunilla sagde ...

Mie: Ja ikk!? Og tusind tak, det er da hyggeligt, det er jeg glad for! :D

Anonym: Tak, de kostede 300 kr :)

Sara Dahl sagde ...

Årh! De er flotte!
Jeg er blevet fast læser, din blog er fed! ;)

- Sara
saradahl.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Wee det er da bare dejligt at høre, mange tak, det er jeg glad for :)