27. nov. 2010

Reol undervejs..

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Yippiieee!! Endelig har jeg fået min absolut yndlings Ikea reol op at stå! :D
Er så glad for den! Men den har også været læænge undervejs!!! Har ønsket mig den SÅ længe.. ;)Først skulle vi lige se om det over hoved ku' betale sig at købe lige dén type, i fht. plads.. Det tog så lige et par år (ja, seriøst!!) og så skulle den lige købes, skete så sidste weekend jeg var hos min mor, og SÅ skulle den "bygges" :) Men det er også gjort nu, "luhuuu" ;)
Vil godt vise bedre billeder senere, men så skal den også lige "pyntes" ordenligt, eller hvad man skal sige, den skal være ordenligt fyldt ud! ;P Har jo, som I kan se, leget lidt med hvordan "indretningen" af den skal være, og det bilver sikkert også noget lignende.. :)
Det er SÅ dejligt, der er nemlig allerede kommet meget mere bord + guld plads ;)

Ingen kommentarer: