26. nov. 2010

FREEDAAAG!!

Photobucket
"Luhuu" som min lillebror ville sige ;)
Har været lidt på jule shopping med mor + lillesøs + hr. stedfar, vi har bare købt ind til julebag og juleklip, vi skal nemlig julehygge for vildt i denne weekend, har de (voksne) bestemt, men det passer mig da ok (:
Havde også liige i tankerne, at når nu ville skullened i centret, så måtte jeg da lige i Føtex, for der skulle de have fine wedges... Ooog, se hvad jeg har på på billedet! Jep, købte et par sorte wedges, men dem skal I nok få at se en af de følgende dage!
Vi har også været i "teatret" og se en slags cirkus blandet med akrobatik og sang! Det var så sejt!
Kommer nok -også- med mere om det senere:)
Sidst men ikke mindst, så har jeg mine yndlings (Topshop) jeans på og en lækker varm vintage strik, som jeg også hapsede dengang til min mors tøjbyt..
Og ja, mit ansigtsudtryk er ikke helt normalt, men altså, skulle lave noget sjovt, og så sagde jeg lige noget imens, tror jeg vist nok, hihi... :)
Nåh, men god weekend mennesker!!! :D

Ingen kommentarer: