28. nov. 2010

Et morgen indlæg

Go' moregn! :)
Har egentlig nok ikke tid til det her, men har måske heller ikke tid senere idag, da jeg først/ om lidt skal ttil min lille fætters fødselsdag, og bagefter burde jeg lave lektier, men der var også snak om noget julehygge... hmm. Den tid den sorg ;)
MEN, hele pointen med denne tidlige blog er; hvad skal jeg have på?
Har fundet "grund" outfittet, men hvilken bolero el. cardigan ska' jeg ta på?...
Tror nu jeg er mest til den øverste;)
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Undskyld de rystede billeder! Bedre findes ikke i tidsnød ;)

Hvid H&M kjole, Sort Urban Outfitters kjole, lyserød Only bolero (1. billede), turkis H&M cardigan og stribet boleroting fra Cropp :)
Overvejer at tage de nye sko på... Hmm?
Nå vi ses;)

4 kommentarer:

Tilde sagde ...

Din blog er vildt fed! Er fast læser. håber du vil kigge forbi min!;)<3
http://tildesblog.blogspot.com/

//Tilde Ingversen.

Gunilla sagde ...

Wee, mange tak, elsker den slags kommentare, hihi ;)!! Dejligt du fortæller det, det er hyggeligt! :P Jah, lad mig kigge forbi du;)

Charlotte Skov sagde ...

fede billeder :D
Jeg er blevet fast læser.

Jeg håber du vil smutte forbi min blog, og hvis du kan lide hvad du ser, så bliv evt. fast læser:D

//Charlotte
www.charlotteheartfashion.blogspot.com

Gunilla sagde ...

Wow mange tak! Altid dejlig med den slags kommentarer ;)
<3