28. nov. 2010

Et aften indlæg :)

Jah ;) Her er min aften i billeder. Og dagens;) så det blev altså det første billede i morgen indlægget ;) heh... Har prøvet at lave lidt fransk lektier, da jeg slet ikke tror jeg får tid i næste uge... det var svært, ku slet ikke komme på noget at skrive.. så da jeg endelig fandt på lidt (!) gav jeg mig selv lov til det her lige bagefter, høhø. Vil jo godt lige nå at jule hygge bare en lille smule her til aften:)
Og så har vi, min søs og jeg, fået en advents gave, ja vi har så! :D Jeg fik denne bog, Dæmonernes By, som er Skrevet af Stephany Meyer, hende der også skrev Twilight sagaen, som jeg endnu ikke har set eller læst .... vil sgu stadig gerne se de film, ups ;P nå...
Og så syntes jeg altså bare, at min søs ser for sød ud med én strømpe på, nemlig hendes julesok, dem får man jo som bekendt kun én af, hehe :) Og hendes jule dekoration, tror hun har hygget sig meget med den :)
-Og hov! Hvad er det på mine negle???????? Det skulle vel ikke være denne her, vel?! :D
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

2 kommentarer:

EMMA sagde ...

Jeg er VILD med din kjole! Vil du røbe hvor den er fra? ;-)

Gunilla sagde ...

Hehe, uh mange tak, det er jeg også, hihi :) Nåm den er fra Urban Outfitters, men du skal nok være heldig, da jeg købte den for snart et år siden .. :)