24. okt. 2010

Status: Idag sker der ikke så meget.....

Neej, det er jo sidste dag i ferien og har ikke så meget at lave.. heldigvis C: (fin smiley ikk?) det er meget afslappende. Men jeg skal dog lave nogen ting, skal snakke med Lenna og nogle andre, og lege lidt med nogle blog-design ting... Min far og jeg sad igår til kl. 01 or something og legede med html og aaaaaaaaaaaalt muligt andet med skabeloner and so on:D

Idag har vi så kigget på mit Sims 2 spil, da der for lang tid siden har været problems med spillet vist nok fordi jeg nu ville køre det med Windows Vista (inden jeg fik bærbar brugte jeg XP) men så lige pludeselig virkede det på mærkeligste vis. Fedt! (7, 9, 13, banke under bordet osv)

OG senere, efter jeg har tjekket alle blogs på min blog liste (er in love with den liste, I know) og jeg har spillet lidt sims2- multitarsker og det hele ;P - så får I et indlæg som er en del af en blogleg, Emma har tagget mig i, hihi :)

Og hey- [slet ikke for at blære mig :P] -jeg har været ude at løbe idag ;)

Ingen kommentarer: