24. okt. 2010

Emmas tag-leg/blog-leg

Som jeg skrev tidligere idag har Emma tagget mig i en blog-leg! Det er min første blogleg, så blev meget glad da jeg opdagede det :D TAK Emma :)
Nå, hun beskriver legen sådan:
"Du skal vise de ting, som du allerhelst vil have som underholdning ombord på et fly. Det kan være din yndlingsbog, dit yndlingsblad - eller måske er du mest til en iPod eller kortspil? Med andre ord: Hvad vil du allerhelst hav med på din flytur? Når du har taget et billede af tingen(e) og begrundet hvorfor, får du lov at tagge videre. Du tagger så mange eller så lidt, som du nu ønsker."
Her er hvad jeg vil fordrive tiden i en flyver med:

Øverts fra venstre: kortspil, bøger jeg er igang med nu, hæfte med lege til ferien, 2 slags neglefile, iPod (+ vandmelon taske), Eurowoman og Woman, frugtstænger, håndcreme og nat briller.

Tættere på tingene :)

Kortspillet og ferielege-bogen er hyggelige at bruge med min lillesøster - og så skal man heller ikke hører på klager over at hun ikke har noget at lave ;P
Jeg tager altid bøger med, og hvis jeg skulle afsted lige nu, så ville jeg tage disse med, som jeg alligevel er igang med. Eller er kun i gang med den ene:)
Min iPod er også altid god at have med, dejlig afslappende med musik og man kan jo endda mindes gode tider m´ved at se de små videoklip, hvis der er nogen på iPoden vel at mærke;)
Frugtstænger er jeg næsten afhængig af, og de er nemme at spise hvis man enten er småsulten eller lækkersulten!
Natbrillerne taler vel for sig selv, ikk? xD
Og sidst men ikke mindst, et par neglefile! Dem burde jeg have med mig overalt, og dermed også ombord på en flyver;)
Og som en slags lille bonus: Jeg vil aldrig (mere) have falske negle på når jeg skal flyve! Taler af erfaring;) Sidst jeg skulle flyve havde jeg kunstige negle på og en af dem flækkede på jeg kun havde en halv på lodret, og det var pisseirriterende!!! DON'T. DO. IT! siger jeg bare;)

Det var vist det! Eller nej, jeg skal jo også tagge nogen andre;)
JEG TAGGER mine faste læsere med blogs:
MARIA (En Hittehønes Verden),
RIKKE (Are you made of stardust too?),
EN AF JER FRA SUPERNOVA (sorry, kan ikke se hvem er jer der er tilmeldt min blog;) ),
RIJAH (Polishing the nails!),
SIMONE B, (This is she) og
JOSEPHINE fra OMG it's Joe (hvis du stadig blogger :) )

Ingen kommentarer: