24. aug. 2010

Gårsdagens stereotype 230810




Miss Sixty hættetrøje, Pieces tørklæde; hårbøjle og leggingsbukser, Gina Tricot t-shirt,
Converse sko og mors gamle øreringe
(+ hyggesokker fra Disneyworld)

Ja, det tillader jeg mig altså at kalde gårsdagens outfit- stereotype... dog mest for sjov, men opdagede jo, at jeg bare havde det helt normale/klassiske på, som alle nærmest har på... Og "mærkerne" ligeså; pieces og Gina Tricot, altså;)
Men det er nu også meget dejligt engang i mellem, og min stil kan også sagtens være sådan... :)
Det var også vildt dejligt med dén hættetrøje, den er såå blød, og var så heldig at få den af vores søde rengøringspige, som ikke kunne passe den længere, men syntes den var for dyr til at komme i en genbrugskiosk.. ;) Dejligt, simpelthen!!

(Hvor mage gange har jeg lige sagt dejligt i denne post??)

Ingen kommentarer: