16. jul. 2010

Polen

Imorgen skal jeg faktisk til Polen i lidt under tre uger med min mor, hendes mand, min lillesøster (ja sådan én har jeg også, det er min stedfars datter;) ) og en masse andre familier som er supersøde.
Derfor burde jeg egentlig have pakket det meste igår, men det skete så af en aller anden uforklarlig grund ikke.. Hm!
Og så skulle man jo tro, at jeg så havde pakket idag, - det havde jeg også tænkt mig- men det har jeg åbenbart heller ikke gjort, men ved dog godt hvad jeg vi have med, det er bsre det med at begrænse sig tror jeg, da jeg for det første nok ikke har en stor nok kuffert, men også fordi det skulle blive så varmt (omkring 30 grader), at jeg nok bare vil rende rundt i de samme løse kjoler flere dage i træk eller noget...

Grunden til, at jeg så heller ikke fik pakket idag er, at jeg havde sat mig for at lave et par bukser om til shorts, og det tog meget længere tid end jeg lige havde planlagt... Selvfølgelig..!

Men det er noget af det jeg ku' tænke mig et have med, noget mere hænger til tørre...
Så sådan set skal jeg bare vælge lift fra og så pakke toilet tasken og resten af det imorgen, vi kører nemlig først ved tre tiden, skal dog også lige vokse mine ben inden :)
Pakke, pakke, pakke..
..pakke, pakke..
Ovnover: Bukserne FØR
Over og under: shorts'ne EFTER!

Nu skal vi (far & co.) til mine fætre og grille, så smutter nu.

PS.: Håber på et dagens senere.. ;)

Ingen kommentarer: