11. jul. 2010

Mine Spinning ringe...

Guud, jeg tror der er sådan en eller anden sær forbandelse eller noget, over mine spinning ørestikkere og fingerring, jeg fik i 15 års fødselsdagsgave af min mormor og morfar...
Altså, på 9. klassernes sidste skoledag og altså vanddag (læs: skum-dag), blev min ene ørestik væk, midt på græsplænen, da jeg var i Berlin på lejrskole blev min fingerring mast i en dør, mens jeg havde den på, så jeg ikke kunne få den af igen, før en af forældrene der var med lånte en tang og maste den nogenlunde "rund" så jeg ku' få den af..., og her idag/nat har jeg så sovet med den anden ørestik i, og den er nu også væk, håber den dukker op igen her på mit værelse, men vil også godt snart kunne støvsuge selvom jeg jo af gode grunde ikke tør nu! Hm!
Da jeg så var i bad tidligere idag fandt jeg ørestiklåsen i min høstak af en uglet manke, men hvad hjælper det at have låsen når jeg ikke har selve øreringen?!

Men i det mindste kan jeg da stadig gå med fingerringen selvom den er mast lidt.. Må snart se at få den repereret! :)

Ingen kommentarer: