18. jul. 2010

Hej fra Polen

Såå er jeg kommet til Polen (okay i morges/formiddags) og det har været en fed men lidt sløv dag hernede;)
Ked af jeg ikk fik lagt noget ind igår, men vi opdagede pludselig, at mit pas var udløbet, og at vi i en hulens fart måtte afsted til et eller andet borgertingeling eller moget for at få det forlænget, så havde pludselig ikke tid til at lægge (for)gårsdagens ind... ;(
Og nu opdager jeg, at jeg selvfølgelig også har glemt overførssels-kablet til mit kamera, så kan ikke engang lægge det ind nu (og alle de andre billeder jeg ellers ville have ind, selvfølgelig)... SURT!!

Så nu vil jeg bare lige vise noget af det jeg shoppede i bordershoppen på færgen :)










Der var 3 for 2 af Loreals mascaraer, jeg købte den sorte af dem der er dobblet ..


Og en ny spray deo fra Christina Aguilera

Købte også noget fra Body Shop, men det viser jeg ikke nu ;)...


Ingen kommentarer: